Werkwijze LTP Solutions
Elk project wordt tot in het kleinste detail voorbereid en via een ijzersterke logistiek geïmplementeerd. Het resultaat is een voor onze opdrachtgevers lagere investering en een snellere oplevering van het project, waardoor onnodige omzetderving en overlast voor u tot een minimum beperkt blijven. Omdat winkelbouw en -inrichting kapitaalintensieve processen zijn, heeft LTP Solutions uw kostenbewaking tot haar tweede natuur gemaakt. We volgen het afgesproken budget nauwgezet en bespreken dit met u vanuit volledige transparantie. Met onze jarenlange retail ervaring doorzien wij snel waar voor u besparingen mogelijk zijn. Bijvoorbeeld door revisie en hergebruik van de bestaande inventaris. Dit alles natuurlijk zonder aan het bestaande ontwerp te tornen en met behoud van de beoogde uitstraling. LTP Solutions kan snel een passend advies geven in de voorbereidingsfase bij bouw, verbouw, renovatie, relocaties of (her)inrichting. Dit advies heeft betrekking op de onderhandeling met de partijen, zoals projectontwikkelaars en verhuurders, die betrokken zijn bij een project. Wij zijn gespecialiseerd in het uitvoeren van in metingen, opnames en inventarisaties en realisatie van uw project. LTP Solutions zorgt ervoor dat er maatwerkinterieur geleverd kan worden met een optimale prijs- kwaliteit verhouding. Denk hierbij niet alleen aan meubilair maar ook aan displaymateriaal en signing.